+48 71 719 90 09 Masz pytanie? Zadźwoń do nas!
Kategorie
Info

CarTrain Motronic 2.8

0
  • Kod zamówieniowy: CO3221-6F
  • Producent: LUCAS-NUELLE
  • ID: 9706

System Motronic 2.8 umożliwia zapoznanie się z zasadami działania silnika. Poruszane są zagadnienia takie jak zarządzanie silnikiem oraz co to jest mieszanka paliwowo-powietrzna oraz zapłon. Motronic 2.8 jest układem, w którym każdy cylinder posiada wtrysk paliwa. Urządzenia zawarte w Motronic 2.8 kontrolowane są jako funkcja odpowiadających sygnałów czujników. Istnieje możliwość symulowania i analizowania różnych warunków pracy silnika podczas jazdy. Wszystkie urządzenia i czujniki w systemie Motronic 2.8 są oryginalne i w pełni funkcjonalne.

System CarTrain Motronic z zapłonem z pojedynczą iskrą oferuje użytkownikom skuteczne i wydajne środowisko edukacyjne dotyczące tematów z zakresu technologii motoryzacyjnej za pomocą szerokiej gamy środków przekazu. Oparty jest on na najnowszej technologii i doświadczeniu edukacyjnym stosując wszelkie dzisiejsze możliwości techniczne. Interakcja pomiędzy różnymi mediami w środowisku edukacyjnym daje kursantom obszerne spojrzenie na system zarządzania pracą silnika, prowadząc do prawdziwego i tajemnego zrozumienia.

System łączy sprzęt i oprogramowanie w taki sposób, że stanowi doskonałą logiczną całość. Doświadczalny sprzęt zawiera autentyczne elementy pojazdu. Każdy moduł jest rozważany w realistyczny sposób jako pojedynczy element oraz jako część systemu zarządzania pracą silnika. Elementy są podłączone do jednostki sterującej, która odbiera sygnały z podłączonych czujników i obsługuje je odpowiednio. Oznacza to, że możliwe jest zobaczenie interakcji w użytej w praktyce reguły wejście-proces-wyjście.

Towarzyszące oprogramowanie zawiera kompletny kurs i dostarcza multimedialnych reprezentacji elementów sprzętu. Jego treści obejmują cały system, jego otwarte i zamknięte obwody sterowania oraz pojedyncze czujniki i aktuatory. Kursanci są stale zachęcani do interaktywnej pracy. Zawartych jest wiele instrukcji dotyczących eksperymentów i pomiarów elementów.

Pełne okablowanie zapewnia, że system szkoleniowy jest szybko gotowy do użycia.

System Motronic cechuje się tylko jedną jednostką sterującą, która obejmuje całą elektronikę sterowania silnikiem (mieszanka powietrzno-paliwową i zapłon). Motronic 2.8 jest wielopunktowym systemem wtrysku w którym każdy cylinder posiada własny zawór wtryskowy. System szkoleniowy implementuje sterowanie aktuatorów w zależności od odpowiedniego sygnału czujnika. Różne warunki jazdy mogą być symulowane. Czujniki i aktuatory są autentycznymi elementami i są w pełni działające.

 

Treści szkolenia:

  • Jak działa system zarządzania pracą silnika
  • Jak działają towarzyszące systemy sterowania
  • Budowa i działanie czujników i aktuatorów
  • Interpretacja i zastosowanie schematów zasadniczych
  • Udoskonalenie umiejętności diagnostycznych
  • Wykonywanie pomiarów na elementach systemu zarządzania pracą silnikiem jak odbywa się to w praktyce
  • Zastosowanie standardowych procedur diagnostycznych
  • Ograniczenie błędów i zakłóceń
  • Monitorowanie funkcji
  • Postrzeganie czujników
  • Odczyt pamięci usterek
  • Pomiar i testowanie elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, mechanicznych i pneumatycznych zmiennych
  • Konfiguracja systemów zarządzania pracą silnika
  • Komunikacja techniczna
  • Nakreślanie sprawozdań z testowania, ocena i dokumentacja wyników
  • Przepływ informacji między systemami transmisji danych
  • Systemy eksperckie i telemetria diagnostyczna
  • Użycie gorących linii
  • Programowanie jednostek sterowania przez Ethernet
  • Reset i podstawowa konfiguracja jednostek sterujących

 

System szkoleniowy zawiera co następuje:

  • Sprzęt komputerowy stworzony przez różnych producentów samochodowych
  • Sprzęt komputerowy i oprogramowanie do teorii i lekcji praktycznych
  • Oprogramowanie do samo-uczenia się
  • Wcześniej określone testy i przedmioty testów
  • Teoria komputerowa z animacjami 3D
  • Pomiary komputerowe podczas autentycznych doświadczeń
  • Funkcjonalny interfejs OBD
  • Połączenie wszystkich typowych testerów używanych w garażach i warsztatach poprzez diagnostyczną magistralę CAN
  • Przełącznik między rzeczywistą a symulowaną pracą czujników
  • Włączniki symulacji błędów (dla 50 błędów) oparte na PC

 

System zawiera programowalną jednostkę sterującą, która może powszechnie wspierać dowolną liczbę ustawień parametrów poprzez załadowanie konfiguracji oprogramowania.

 

  • Napięcie robocze
  • Temperatura powietrza
  • Temperatura silnika
  • Prędkość wału korbowego
  • Położenie przepustnicy
  • Wartości lambda
  • Pojemność wlotu powietrza
  • Sygnały wałka rozrządu
  • Regulacja przeciwstukowa
  • Cewki zapłonowe z pojedynczą iskrą
  • Ustawienia biegu jałowego
  • Regulacja pompy paliwowej
  • Zawór wylotowy zbiornika

 

Przyrządy wirtualne

  • Interfejs do multimedialnej literatury dotyczącej doświadczeń – pomiary muszą być skopiowane na strony instrukcji dotyczących doświadczeń za pomocą metody „przeciągnij i upuść”.
  • Dwie wartości napięcia oraz jeden prąd mogą być zmierzone równocześnie
  • Funkcja 3-kanałowego oscyloskopu może być używana w tym samym momencie, w którym używany jest wyświetlacz multimetra.
  • Zakres pomiaru: V<250 V=/~, I<15A=/~ bezpośredni pomiar w obwodzie
  • Zakres pomiarowy prądu chroniony przez automatyczny wyłącznik obwodu
  • Interfejs USB

 

Połączenia elektryczne są wykonane przez 4-mm gniazda bezpieczeństwa. Są one logicznie sklasyfikowane przypisaniem wtyków. Wszystkie gniazda do pomiarów są 4-mm gniazdami bezpieczeństwa i wspierają cel edukacyjny poprzez zakodowanie innymi kolorami sygnałów czujników, regulacji aktuatorów oraz gniazd zasilania. Jest to kompaktowy system szkoleniowy. Obudowa jest wykonana z wysoce sztywnego metalu. Przednie i tylne panele są 5-mm grubymi laminowanymi formami pokrytymi z obu stron mocną powłoką z żywicy melaminowej w podstawowym kolorze RAL7035 (jasnoszary). Sprzęt ma około 800 mm wysokości i 1000 mm szerokości. Fotorealistyczny wydruk kolorowy jest zastosowany na przedniej płycie, aby zaprezentować blok silnika oraz elementy systemu w wysoko-kontrastowym kolorze UV, który nie blaknie nawet w jasnym słońcu. Specjalny proces włączający dodatkowy lakier zapewnia najpierw, że sprzęt jest solidny i odporny na zadrapania bez pomniejszenia jasności i zrozumiałości druku przedniego panelu. Tylny jest odłączony z kontaktu przez nakładkę. Obudowa może być dopasowana do specjalnego mobilnego stanowiska doświadczalnego lub może być bezpośrednio przymocowana do stołu warsztatowego przez stopki bezpieczeństwa.

 

W zestawie:

  • System szkoleniowy z 230-V, 50-Hz połączeniem sieci elektrycznej oraz zintegrowanym sprzętem komputerowym.
  • 12-14-V zasilacz w obudowie
  • Zestaw kabli pomiarowych
  • Sprzęt diagnostyczny OBD
  • Kable USB
  • CD z podstawowym oprogramowaniem
  • Instrukcja obsługi

Wymagania systemowe:

  • PC z Windows Vista, Windows 7 (wersja 32- lub 64-bitowa)
  • Napęd CD-ROM do instalacji oprogramowania
  • Port USB do podłączenia do sprzętu pomiarowego

 

Dodatkowo konieczne:

  • Pompa nad i podciśnieniowa - LM8213,
  • CarTrain zestaw kabli pomiarowych (14 sztuk.) - CO3221-6H,

Dodatkowo warte polecenia:

  • Tester diagnostyczny SUN PDL 5500 - LM8264,
  • Pokrowiec na stanowisko - ST8010-9X,

Akcesoria:

  • Zestaw wyłączników obwodów (10A / 15A) - SO3216-8R,
  • Mobilne stanowisko doświadczalne InsTrain/CarTrain, SybaPro, 1010x1350x700mm - ST7200-3K,
  • Uchwyt PC do stanowiska doświadczalnego SybaPro, z regulacją wysokości i szerokości - ST7200-5A,
  • Uchwyt do płaskiego monitora do 5 kg do zamocowania na profilu aluminiowym, VESA 75/100 - ST8010-4L,
  • Podwieszona szafka, 4 szuflady, szuflada na akcesoria, centralny zamek - ST8007-1A.

0,0
Wszystkich opini ( 0 )
Karty katalogowe / informacje techniczne
Technika Samochodowa.pdf
Technika Samochodowa